diumenge, 13 de març del 2011

La culpa es del Psoas

Visita al massagista Xavi Pérez de Lleida per veure si em cure d’una vegada, perquè després de provar de pedalar vaig tindre que tornar a parar. Diagnòstic: cargament brutal del Psoas. Ara a reposar i fer cas al massagista per veure si em cure d’una vegada, però mínim em queden 10 dies per tornar a la normalitat si tot va bé. us deixo l’article que he trobat sobre aquest psoas:

Psoas iliaco
Articulación: Cadera.
Músculo: Músculo psoas iliaco.
El músculo psoas es un músculo grande, fuerte y potente, que interviene en el tono de postura, muy involucrado en multitud de gestos deportivos y cotidianos y que por tanto presenta un carácter marcadamente tónico.
Es un músculo profundo con dos orígenes, psoas iliaco en la superpie interna del ilion (hueso de la cadera), y psoas mayor en cuerpos vertebrales la última dorsal y todas las lumbares, las fibras de ambas porciones se dirigen hacia abajo hasta insertarse en un potente tendón en el trocánter menor del fémur. Esta disposición anatómica, le permite elevar la pierna traccionando de las últimas vértebras, por esta razón, suele provocar una lordosis excesiva.

4 comentaris:

J.C.Alonso ha dit...

Cagüen el Psoas.
Al menos no es el PPas.

JORDI ha dit...

Animo aviat ja tornaras a la carretera en bici.Ens veiem aviat,recuperat i quan vulguis quedem per rodar de tranquis ok.

J.C.Alonso ha dit...

Hola neng. Ayer no estábamos en casa. Si quieres quedamos el domingo.
¿OK?

J.C.Alonso ha dit...

Amoavé ese amoto que te vas a comprar, envía algún afotillo o algo, que la Isa no se acuerda de qué amoto era.