dimecres, 8 d’abril del 2009

Buscant la neu...


Com ahir vaig descansar avui tocava fer tralla, així que trucada al Marc i quedem per fer un bon tomet. Ens dirigim cap a Àger perquè ell havia quedat amb el Marc Porta i el Sergi Escobar que venien des de Lleida, i quan ens trobem tirem cap al Coll d'Ares. Aquí jo he ficat el meu ritme i cap a dalt, era el meu primer port de la temporada tant fort i no sabia com aniria. Al arribar a dalt ens em trobat neu i feia bastant fred, així que no he pogut fer cap foto perque de seguit em tirat cap avall. A Àger paradeta per prendre algo i cap al Coll d'Àger. Aquí m'han apretat les tuerques els tres, però he aguantat com un jabato i em arribat junts. Ja ens hem despedit i Marc i jo em tornat cap a Tremp a bon ritme, inclús he fet algun relleu i tot. 
A destacar que el Marc m'ha volgut rematar arribant a Tremp però no ho ha aconseguit.
També ha sigut el dia de més kms. en total 107 km en 4h05', uns 1900 m de desnivell i unes 150 ppm.

1 comentari:

Marc ha dit...

Bon entreno el d'avui, jejeje,a veure si quedem més sovint!
Ens veiem crack!