diumenge, 19 d’abril del 2009

Perbes

Ja feia dies que no tocava la bici i avui per fi he tornat a treure a la Kabrona per donar-li un passeig. Doncs bé sortida amb el club des de la plaça Capdevila i fins a Pobla tranquils. A partir d'aquí hem anat tirant els que pujavem a Perbes, Joan Vilanova, l'Eduardo i jo i ja s'ha avivat el ritme fins que ja a Perbes cadascú ha fet el que ha pogut. No le pujat malament del tot pels dies que feia que no la tocava, però molt juny dels meus millors temps. La baixada més del mateix, ens hem liat i baixada frenètica fins a Senterada. A la tornada des de Pobleta se'ns han anat afegint gent com el Trudis de Pobla, que personalment no el coneixia, i també el Lebrón. Bon ritme per culpa del cotxe fins que li he dit que marxara i una mica de pausa. De Pobla cap a Tremp feia bastant vent en contra, cosa que ha fet que el Joan Gasa es fongués fent un bon relleu i ningú volia tirar en serio. A Salàs el Trudis obria una mica de hueco sense voler i jo en aquell moment he tirat en davant per fer un relleu, però la penya no estava ja per la labor i ningú m'ha seguit, fent que marxessim el Trudis i jo a pinyón cap a Tremp, cremant fins l'últim cartutxo.
M'han sortit un total de 3 hores i 80 km, a 154 ppm de mitja i fins a 201 ppm de màxima(quasi rebentoel pulsòmetre)
Després a la sala de recuperació a "La Brasilenya" i cap a casa.