dijous, 30 d’abril del 2009

Sense reserva

Segon dia de la setmana que surto, i la ruta escollida Comiols per Sant Salvador. Com que em notaba amb bones sensacions he decidit fer un entreno made in Álvaro, es a dir, a Full!! per veure  a quin nivell estic. El port le pujat molt bé fent un temps des de casa de 1h15'30" que està molt bé. Però a partir d'ahora i mitja ja he entrat en reserva i després de fer 3 km de Faidella he girat perque les cames no anaven massa fines i gràcies a un parell de barretes i unes quantes ametlles com les de la foto ( no es veu gaire, jeje) he pogut arribar a casa aunque sense forces.
Conclusió, tinc bon ritme durant una estona, però no em serveix de massa perque el que m'interessa es tindre fons sobretot, així que a entrenar més.
En total 2h30' a 161 ppm

Aprofite per comentar que s'està disputan la Titan Desert, pels qui no la coneguen es una prova de 5 etapes amb BTT pel Marrocs amb molta participació d'espanyols fent un bon paper. Ahir vaig estar veient el resum i em va sorprendre una cosa, està participant una noia andorrana que molts coneixeu de veure-la a les marxes, inclús ha fet la de Tremp. Es diu Ariadna Tudel i després de la 3ª etapa va 1ª, treient-li a la 2ª més d'11 hores i sense perdre massa temps respecte als homes, que segueixi així. Podeu veure el resum al Teledeporte a partir de les 22.30h