dissabte, 4 d’abril del 2009

PRIMERA DE 100

     
Per aquest motiu no hi ha que portar rodes desgastades:



Gracies a un apanyo i 2 camares em pogut arrivar, i per sort no ha hagut més punxades perque ens haguessim quedat tirats.
Moraleja: hi ha que sortir amb neumatics en condicons.

Tot aixó ha passat fent la ruta de Tòrrec. Ens em aventurat el
 Boneta, l'oncle Ivàn i jo. Ja feia des de al menys l'estiu que no coincidiem i ha estat bé, però dir que jo anava amb por de agafar una pàjara ja que el meu màxim entreno de la temporada havia estat de 2h15' i arribant justet. Sempre amb coneiximent del que m'esperava he regulat molt bé i no he flaquejat amb cap moment i he pogut arrivar a Tremp amb algo de Fuel encara.
En total m'han sortit 4ho8', 100 km. i 150 ppm de mitja.

I aixó quan comencen 10 dies d'entrenos  durs per recuperar el temps perdut ja que estic de vacances...bon començament