dissabte, 2 de maig del 2009

Reconeiximent TREMPedalADA

Ens hem animant uns quants a fer el circuit llarg i aprofitar per fer un bon entreno i revisar que tot el recorregut estigués ben marcat. Els "valents" erem el Mingo, el Serra, l'Eduardo i jo. A les 8.15 h sortiem direcció  Mur a bon ritme, parant a posar alguna senyal o cinta de tant en tant. La pujada es fa llarga i  fins la cruïlla on es divideix el circuit llarg del curt a Miravet hem trigat 1h40' de pedaleig aproximàdament. Per fer el búcle de la llarga només erem l'Eduardo i jo ja que els altres han preferit no vindre, i ja entenc perquè, menuda enserrona. Ens hem posat de fang fins a dalt i menuda pujadeta que ens estava esperant allà, que ha deixat amb la reserva a l'Edu. Després ja ens hem tornat a trobar amb el Mingo i el Serra per continuar. Ara ja era tot més fàcil excepte la trialera de Puigmaçana on le baixat un tram a peu perque no ho veia clar. Res més a destacar i arribada a Tremp a les 14 h.
No m'esperava que fos tant dura perque pràcticament no hi ha res de plà, però es entretinguda amb molt bones vistes, i el riu demà amb la calor s'agrairà atravesar-lo.
59 km amb 4h pedalant a estat el resultat del dia. Jo crec que el primer de la llarga rondarà les 3 hores, a veure si ho acerte.