divendres, 10 de juliol del 2009

Noves pujades + entreno de qualitat

Molt bó l'entreno d'ahir dijous després de fer el gos durant aquesta setmana. L'altre dia vaig veure que baixava una màquina d'asfaltar carreteres de la Vall de Xerallo, així que vaig decidir anar a descubrir quin cami havien asfaltat. Vaig pujar molt bé fins el cruce de Xerallo, amb 1h03'30" des de Tremp. Després ja meu vaig agafar amb més calma i vaig intentar buscar l'asfalt nou sense saber si al final el vaig trobar perque està ple de pobles i carreteres. L'única que vaig probar i que semblava nova es la pujada a Sentís, uns 3 km i pico alternant rampes dures amb descansillos. Després ja vaig tindre que tirar cap a Tremp per evitar que me se fes de nit, i com que estava animat vaig baixar en plan crono rodant amb molta agilitat.
En total em van sortir uns 75 km en 2h30', a una mitja de 30km/h i 156 ppm. Molt bona mitja sabent que vaig perdre molt temps fent el ruc de Xerallo en dins.

1 comentari:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Alguns tenim el cap a La Pallaresa... no vadis!