dijous, 8 d’octubre del 2009

D'estreno

sortida a Estach i Montardit

Per fi me actualitzat i ja puc dir que porte un contakilòmetres en condicions. Quan uns ja anaven amb Powertap jo encara portava un contakilòmetres que no em marcava ni la velocitat mitja; encara em porten aventatge però ja puc fer les meves gràfiques i comparar entrenos.


Ja parlan de les sortides, el dissabte vaig sortir amb companyia del Marc i després ens vam ajuntar amb el Nasi de Pobla. Varem anar a Laren i després a Manyanet, per completar un dia de qualitat i fons amb 3h50' i uns 95 km.
I diumenge sortida amb el club a Estach, també molt entretinguda i anant a bon ritme. La pujada d'Estach la vaig pujar quasi a tope trobant-me molt bé. Després fantàstic esmorzar a Montardit i tornada cap a Tremp como las balas, vam fer una mitja de tornada de 36 km/h.

2 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Configura el pulsometre per que piti per sobre de 180x', ja l'espavilarem!

Álvaro ha dit...

He de ser sincer, me le canviat perquè l'altre el vaig cremar. Aquest l'enssenyaré d'inici a anar alt de ppm perquè s'acostumi.