diumenge, 26 de juny del 2011

TRI QUALITAT!

Uff, vaja començamet de vacances que porte. M’havia proposat fer 3 dies d’entrenos forts, divendres, dissabte i diumenge, per celebrar les vacances, jeje.

CIMG2075

1er dia: volta a Tòrrec: 97 km i 1800m de desnivell = 3h30’. Ritme troton sense adormir-me, acabe bastant be l’entreno.

CIMG2083 

2on dia: cursa a Sant Joan d’Espí: 51 km a 39’5km/h. L’objectiu era acabar per fer un bon entreno i començar a agafar ritme de cursa. Objectiu complert.

 

CIMG2399

3er dia: pujada a Sallente: 95km i 1650m de desnivell = 3h20’. Sortida amb la UCTREMP i després marxo sol. Pujada forta a Sallente, baixada a Pobleta per esmorzar TERRIBLE!!! i tornada cap a Tremp altra vegada TERRIBLE!!, vaja sofocon!!!

 

Total, que ha sortit tot perfecte i ja es nota el punt de forma que m’agrada, això comença a funcionar.

2 comentaris:

Ampariues ha dit...

quina enveja que em fas, Ito!.. jo també volia eixir els tres dies i nomes vaig aconseguir fer un entreno i pillar dues borratxeres.. :P...a partir d'ara em pose les piles!

disfruta de les vacances!

Álvaro ha dit...

Jaja, es lo que té eixir de nit. A vorer si es veritat que es poses les piles. A mi em toca recargar-les a tope perque lo que m'espera les pròximes setmanes es moooolt dur!!!!!!