dimecres, 28 de setembre del 2011

Fi de temporada

Bé, ja  acaba una altra temporada, temporada aquesta on he tornat després dels 2 anys mig sabàtics que m’havia agafat. Crec que puc estar bastant satisfet de la temporada que he fet, tornant al meu nivell real i disfrutant de les curses, unes més que altres, però a la fi disfrutant que es lo important. Al final he acabat la temporada una mica abans de lo previst perquè moralment no estava al 100% per continuar competint i amb lo poc que quedava he preferit parar per descansar.

liga_LEVE

Després de decidir parar he anat fent alguna coseta, caminar algun dia una hora, anar a treballar sense el cotxe, i algo molt important que m’ha ajudat a no parar de fer bici per complet  ha estat el rodillo i la LEVE. La LEVE és una web per rodillo TACX Fortius i el I-Magic(que es el que jo tinc) destinada a competir contra altres usuaris o simplement incentivar la pràctica del rodillo fent diferents etapes tant amb recorreguts de video virtuals o inclús videos reals. Per aquest setembre la comisió d’aquesta web i amb motiu de la Volta a Espanya ens van deleitar amb una liguilla molt atractiva que constava de 5 etapes a fer en 2 setmanes. Doncs aquesta liguilla es la que m’ha tornat a motivar per tornar a fer bici i continuar mantenint el nivell, he disfrutat molt competint contra aquesta gent.

Ara continuaré fent una mica de bici, alternant la de carretera amb la BTT i el rodillo, i algun dia de caminar per continuar estant actiu, inclús si hem va de gust faré alguna marxa de BTT.

1 comentari:

Oriol March ha dit...

Álvaro que tal tot?
Jo ja fa temps que amb aixo de la lesió he acabat la temporada. Només surto a rodar. Per cert, he canviat la direcció del blog. La nova es aquesta: oriolmarch10.blogspot.com

Espero que et vagi tot genial. Una abraçada!