diumenge, 16 d’octubre del 2011

Transisquella 2011

Transisquella_2011

Aquestes últimes setmanes han estat de sortir amb la bici per plaer i intentar allargar una mica la baixada de forma, sortint els caps de setmana i un dia entre setmana. Però sobretot tornar a reencontrarme amb la BTT ha estat la nota més significativa, ja que des de que l’any passat al setembre vaig fer la Trempedalada i degut al mal resultat que vaig tenir estava sense motivació de tornar a agafar-la. Aquests dies que l’he anat tocant he tornat a disfrutar, cosa que m’ha portat a tornar a fer una marxa de BTT, en aquest cas la Transisquella, amb la companyia Trempolina de Dedoctor, l’Albert Cabrera, Roberto Gil i l’Àngel Martin.

La prova es perfilava ràpida amb només 45 km i amb pujades curtes. Per començar bé me ficat al grup capdavanter i hem fet un trenet molt bo fins que han començat les primeres pujades on me quedat el 5é a poca distància del quart i del sisé. Després un company del CC Pardinyes m’ha passat i hem enllaçat amb el quart que també era del CC Pardinyes. He estat amb ells una bona estona patint de valent a més de 180 ppm fins que al km 25 ja m’han començat els primers amagos de calambres i ja he tingut que aixecar el peu. A partir d’aquí un calvari perquè anava totalment encalambrat per tot arreu i he hagut de gestionar molt bé les forces per poder arribar a meta (que no les tenia totes). El que anava 6é m’ha passat i a partir d’aquí a intentar que no hem passés ningú més, però semblava que portava bastant marge amb els del darrere i  això m’ha ajudat a continuar mirant endavant. Els últims 10 kilòmetres han sigut terribles, no recordo haver-ho passat tant malament pels calambres i a sobre la pujada final del 15% penssava que no la pujava, per fi arrive a la META!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Al final 7é amb 2h15’ (19’5 km/h) i 173 ppm. Gran resultat a pesar de la petada monumental.

Pel que respecta als companys el David molt bé, anant de menys a més i jo tremolant per si m’agafava al final, jeje. L’Albert ha fet la curta degut ha problemes mecànics, el Robert s’ha estrenat a una marxa i no serà la última, i l’Àngel disfrutant del recorregut.

Ah, i també dir que el CC Pardinyes hem triunfat, 4rt el Robert Pedrosa sense despentinar-se, 5é el Duch que si s’ha hagut d’exprimir una mica més, i jo 7é.

Estic petat!!!!!!!!!!!!