diumenge, 5 de febrer del 2012

Cursa del Vendrell

 

grafica_cursa_el_vendrell

Aquest diumenge m’he desplaçat a la cursa social d’El Vendrell, acompanyat del Marc Vilanova. La gràfica tenia bona pinta, així que a pesar del fred no ens podiem quedar a casa. Un dia gris amb fred i vent no ha impedit que 160 tios estiguessim a la sortida. No sabia com reaccionarien les cames després d’estar fent tota la setmana rodillo, lo que implica poques hores d’entreno, però la idea era fer un bon entrenament. Les 2 primeres voltes cap cosa a destacar, pràcticament tot el pilot junt esperant el port de La Juncosa. Per començar el port me col.locat bé, però uns del davant quasi cauen i m’han fet posar peu a terra tenint que arrancar des de 0 i passant-me un mun de gent. Però semblava que avui les cames tenien gas i he començat a remontar amb certa facilitat. El pilot s’anava trencant força ràpid i al final aconsegueixo aguantar amb el pilot principal on només quedaven ja unes 40 unitats. A la baixada, al intentar ficar plat gran plof, em rebota la cadena cap a l’interior i sem surt, tenint que parar per ficar-la a mà i perdent totes opcions de aguantar al grup selecte. A sobre he començat a tindre problemes amb el desviador i he anat quasi tota la estona fins a meta amb el plat xic super revolucionat de cadència i patint. Doncs res, que sempre que vaig bé m’ha de passar algo. Al final entro en un segon grup a uns 2 minuts dels primers.

A banda del problema mecànic em quedo amb el treball fet i les sensacions, que han estat molt bones.

 

Les meves dades del aprova: http://connect.garmin.com/activity/147332799

1 comentari:

JORDI ha dit...

M'hagues agradat veure que hagues pasat sino et passen aquestes coses....jejejee
Molt be campio, estic segur que estas en un bon punt de forma, llastima les incidencies !!