dimarts, 24 de febrer del 2009

Primer patiment seriós

23/02/09
Com ja havia publicat dies enrrere, volia arribar a 2h aviat. El dilluns va ser el dia indicat, tot i que el dia anterior amb la Unió em vaig canssar bastant i no sabia com estaria al dia següent. Però em trobava bé i vaig decidir fer les 2h. Per aixó vaig decidir anar cap a Orcau per un camí que havia aprés aquestos dies que no era massa dur. I així era fins que vaig probar una pujada cap a Orcau que no coneixia i que em va fer patir com feia mesos que no feia, inclús no vaig posar el peu al terra per orgull propi, però creia que em moria. Vaig aconsseguir arribar a Orcau i la tornada va estar millor. Però arribant a Tremp avia tardat menys del que em penssava i encara em quedava mitja hora per fer les 2 hores i anava trinxat. Vaig decidir fer un tram del camí que va a la Font de la Ó anant suau i així acabar el dia amb 2h06' i uns 38 km, amb 158 ppm de mitjana. 
Ara un parell de dies de descans i en poder a tornar-hi, que la cosa pinta bé.