dilluns, 16 de febrer del 2009

TEMPORADA 2009


Torne després de molt de temps i després d'haver intentat posar notes a l'altre blog, peroò no sé per què, no em deixa publicar res. Així que a partir d'ara tornaré a escriure en aquest blog.

Aprofitant aquest primer escrit de la temporada, he de dir que aquest cap de setmana he tornat a agafar la bici. 3 mesos parat es noten i no vaig fer gaire, dissabte i diumenge vaig anar al mateix lloc, a Suterranya per el camí
 del Vila Corona. I diumenge a la tarde també vaig fer 1h30' de caminata per la neu.
Un cap de setmana molt complert que espere que a partir d'ara es repeteixi.

2 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Alvaro,
tots t'esperem i amb ganes... a tú et costa molt poc posar-te les piles!!
Finalmetn crec que vaig poder inscriure'm a la Quebrantahuesos. Han tingut, com ja saps, problemes mab el servidor per l'alata afluència... jo sembla que vaig passar el filtre ja que almenys em consta que m'han cobrat... dues vegades. Suposo que pagat... inscrit!
Ja tinc fita!

sergi ha dit...

Ep , ja està ficat el blog bé.Molts anims en aquesta tornada als entrenaments.Estic segur que en 4 dies tornaràs a estar donant guerra!!