dijous, 17 de setembre del 2009

Fi de temporada

S'han acabat les vacances i la temporada de ciclisme i ara em toca tornar a la vida rutinària: treball, estudis i poc entreno. Bastanta mala sort he tingut amb l'horari de classes, vamos, pitjor no pot haver sortit. Tinc menys hores que l'any passat, però em quadra de tal forma que no tinc cap dia que pugui sortir a entrenar en condicions.
En quant a la temporada que he fet estic content, he complert amb els objectius marcats que eren fer la Montsec-Montsec i sobretot La Pallaresa en bones condicions. Em quedo amb el bon sabor de boca de haver fet bé les coses i el bon rendiment que vaig tenir el 5 de setembre.
De cara l'any que ve no pinta gaire be i possiblement hauré de fer una temporada com aquesta, però encara queda molt i ja veuré quan vingui març.
Ara ja només em queda fer alguna sortida els caps de setmana i poca cosa més, per lo que el blog ja quedarà una mica inactiu fins que comenci la temporada vinent.

Aprofiteu per agafar aventatge...

2 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Ja pedalarem nosaltres per tú... ja et vaig dir que els rodillos existeixen. Hi ha qui no s'aburris a sobre d'ells, mira Julian Sanz que farà 24h sobre rodillo al proxim Festibike!

Álvaro ha dit...

Pedaleu, pedaleu, que ja tindré temps d'agafar-vos, i no feu entrenar massa al Drudis que aquest es perillós.
Si fique el rodillo a casa em foten a mi fora, jeje.