diumenge, 6 de setembre del 2009

OBJECTIU COMPLERT

Bon dia el que va sortir per fer la marxa i igual de motivat que altres anys, encara que la forma no era la mateixa. Sortida i com sempre, però aquesta vegada encara més, passeig fins a Sort. A partir d'aquí maricón l'últim i un primer km rapidíssim que me's impossible seguir, així i tot intente contactar amb un segon grup però pateixo molt. M'integre a aquest grup i poc a poc anem agafant al primer grup, sempre sabent que ja hi havien varis escapats pel davant. Ens ajuntem tots i jo em quede al final del grup d'uns 20 fent la goma, inclús hi va haver moments que vaig perdre més de 20 metres. A base de patir molt vaig aconseguir coronar amb ells. Predominaria la tranquilitat fins a Coll de Nargó sense que cap del grup prengués la iniciativa, cosa que fa que Boixols es puje a un ritme més tranquil i aguante una mica millor, sempre a cua de grup. Del grup només es despenjaven 2, els demés tots aguantant i comence a preocupar-me perque l'objectiu de fer entre els 10 primers es feia difícil, i més sabent que hi havien 5 ó 6 escapats pel davant. Al final coronem Bòixols tot el grup. A les primeres rampes de Faidella veig que ningú tira i jo vaig còmode, així que no m'ho pensso gaire i fique ritme per trencar el grup, hi havia que fer selecció i ho vaig aconseguir, trenque el grup per la meitat i faig que s'animen i ja fem una baixada forta cap a Isona, així itot encara entra algú pel darrere, però ja només en erem uns 10. Entre 4 ó 5 fem relleus cap a Tremp sense posar-nos massa d'acord, ara tiro, ara m'amago, ara parón, es torna a acceleraar, així fins a la pujada de Tremp. Dir que fins aquí havienm agafat a 2 de l'escapada. Doncs lo dit, a la pujada del poble fort ritme i intent d'escapada que no va enlloc però sempre pujant a plat i a ritme fort, fins que avanç de la rotonda ataca un molt fort i l'intento seguir a uns 5 metres sense agafar-lo, però continue i aconsegueixo deixar a tots els demés arribant segon del grup i sisé en total. Així que al final, OBJECTIU COMPLERT.
Molt content del resultat final i del partit que vaig treure a meu estat de forma, que sense ser el millor vaig fer el Cantó a només 1'30" de l'any passat i vaig acabar fort, fent un lloc molt acceptable. El temps total 5h14'Fotos quan les tingui.

2 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Felicitats campió... has donat el que portaves dins i això és el que compta!

El Sanchez ha dit...

Molt bones crak!!
Enhorabona per patir com un cabrón i aguantar el ritme que varem portar gran part de la carrera, i excelent apretada la de la faidella que ens vam quedar només 5 tios, llastima que ensa gafessin baixant novament cap a Isona.
Cuidat crak!
Sanchez.