diumenge, 7 de març del 2010

PER FI PER LES CARRETERES!!!

7487277moy

Sembla que ja torna la normalitat i ja he pogut sortir el cap de setmana a rodar una mica. Quasi 2 mesos des de la caiguda que ha fet que m’hagi retrasat amb el començament de la temporada. Però ara ja rode i ahir ja vaig sortir amb el Marc, el Drudis i l’Albert Sánchez. en total 2 hores de patir per aguantar el seu ritme, i aixó que ells anaven rodant. I avui amb el club em anat a Xerallo i a Pobleta a esmorzar. La pujada ha sigut un infern, molt patiment i me s’ha fet molt llarga no pel ritme, sino per la gran falta de forma que tinc després de 4 mesos parat.

En resum estic content perquè ja puc entrenar, encara que per estar mitjanament bé necessitaré molts dies, i per començar quasi 120 km en 2 dies està més que bé.