dissabte, 22 de maig del 2010

Dia de mini ports nous

Després d’intentar ahir contactar sense èxit amb la gent  per fer una bona sortida, he sortit sòl cap a la Vall Fosca, que feia dies que no pujava i de pas aprofitar per fer noves pujades.

La primera pujada del dia ha estat la d’Antist, avanç només hi havien 2 kilòmetres asfaltat, però ara ja està tota fins a dalt, un total de 5 km amb un desnivell considerable.

Pujada a AntistPujada d’Antist

 

Després de coronar me tirat cap a Castells, surt el desvio dintre de la mateixa pujada a Antist. Aquesta pujada tampoc estava asfaltada, ara són uns 2 km des de l’empalme de la pujada a Antist i uns 3’5 km des de baix.

La 3ª pujada del dia ha estat la més intensa. M’ha sorprés molt perquè sabia que seria dura però no tant; estic parlant de la pujada a Envall, un petit poble que surt des de La Pobleta, una mica més a dalt del cruce cap a Montcortés. Són poc més de 2’5 km al 10%, però l’últim 1’5 km es realment dur, tant que me rebentat i m’ha costat moltíiiiiisim arribar al final.

Pujada a Envall  Pujada a Envall

 

Després la tornada ha estat una lluita contra el vent fent un total de uns 82 km i 1455 metres de desnivell.

 

Aprofite per comentar sobre el Giro d’aquest any, possiblement la millor volta per etapes que he vist fins ara. Per quì aposteu? jo per ara no tinc cap favorit perquè està sent una cursa molt loca i amb lo que queda tots poden tornar a fallar. De totes maneres si tinc que apostar per algú es per Basso i Nivali, i de espanyols no sé, espere que Arroyo aguante, però ho veig realment difícil que pugui mantindre la renta que té amb lo que queda encara de Giro.

3 comentaris:

JORDI ha dit...

ja veig que els mini ports eran força cabrons,jejeje

Volia sortir avui a fer una mica de rodatge però no ha pogut ser, a veure si mica en mica em vaig planificant i començo a sortir.

Fins aviat !!!

P.S.-Intentaré estar present per la Trempedalada al septembre.

Álvaro ha dit...

no passa res, ha estat un dia ple d'estrategia i bastant entretingut. T'espere el pròxim diumenge a Antist

dedoctor.blogspot.com ha dit...

No actualitzes per que no entrenes... o entrenes i no vols que se sàpiga!