dissabte, 22 de gener del 2011

Fondo en el rodillo, uff!!!!!

Avui ni me he atrevit a treure el nas al carrer degut al fred tan intens, així que ja me aixecat mentalitzat de que anava a ser un dia dur per voler acumular km al rodillo. Primer he utilitzat el programa catalyst per fer una mica d’escalfament i un circuit de repetxos, o més bé de tobogans. En total 55’ de catalyst. Després me posat un video real nou de 61 km que recorria la serra entre Ávila i Madrid que anava a posar a prova la meva capacitat mental per aguantar tanta estona al rodillo. Al minut 20’ ja tenia ganes de baixar-me de la bici, però he anat automotivant-me com he pogut per intentar aguantar al menys una hora. Doncs he anat fent fins l’hora i apartir d’aquí com ja havia agafat el ritme ja no m’ha costat tant. 2h05’ de video a 152 ppm i un total acumulat de rodillo de 3 hores, no sé si tornaré a repetir, estic trinxat, però aquest ja el tinc a les cames.

grafica_video_tacx_sierra1

Perfil del video

3 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Ja estàs com un toro fisicament.... nomes falta que entrenis el tarro... aquest any amb tu ho tinc clar... hola i adeu!

Álvaro ha dit...

David, físicament encara em falta, entrene meys del que m'agradaria per estar com un toro i el tarro per ara està funcionant de conya. Et comente un detall, pot ser estigui més fort que tú aquest any, però conta que jo no podré fer fondos per lo que a les marxes pot ser que em passis per sobre.

JORDI R. ha dit...

Molt interesant els teus comentaris Alvaro, jo he sortit avui a fet el tomet del llac encara que fotia una rasca que deu ni do, pero ja estic motivat com et vaig dir l'altre dia i ara continuitat que es lo mes complicat.
Espero que aquest any facis millors marcas, ja estem en contacte i quan faci mes caloreta segur que algun dia podrem quedar per fer algun entreno.Fins aviat !!

ANIMO DEDOCTOR, estic segur que aquest any ho faras molt millor, ja ho veuras ;)