dijous, 27 de gener del 2011

Nou club, nou equip

imageclip_image001

Per fi veig la llum al final del túnel, i es que he estat tot el mes pendent de poder tenir la llicència a temps per poder córrer. Ja vaig tindre que quedar-me a casa la setmana passada i aquesta pintaba igual, però al final després de tants problemes tot s’ha solucionat i ja podré anar a córrer, així que estarem a Taragona el diumenge si no passa res.

El nou club amb el que correré aquesta temporada serà el Club Ciclista Pardinyes i el nom de l’equip encara està per concretar perquè falten alguns detalls pendents. Poc a poc espere que el projecte vagi agafant color.

En quant a l’entrenament d’aquesta setmana, he fet unes 2 hores diaries,(el temps no dona per a més), fent entrenaments de qualitat de diferents tipus, plà, muntanya, series, rodillo, etc. Ara a recuperar de cara al diumenge.

3 comentaris:

JORDI ha dit...

La meva felicitacio per a tu, espero que aquest any et vagin les curses molt be i ara a donar-li als pedals com un boig...jejeje

Molta sort a Tarragona !!

Álvaro ha dit...

Merci Jordi, a veure que tal anirà a Tarragona, es la primera prova de foc ja que m'han dit que la cursa es dura. Espere veure't aviat a les carreteres pallareses.

JORDI ha dit...

ja m'han xivat que vas arribar a la cursa en grup a uns 8 minuts dels primers, de totes maneres molt be i anims, per lo que fa a mi, avui dilluns aprofitant les vacances, he sortit amb el David R. i el Marc que feia molt de temps que no ens veiem pedalant tots plegats a la carretera i a anat molt be, ara ja em poso les piles abans es faci mes tard...
Ens veiem aviat i aviat tindras una sorpresa de part meva que no t'esperes ;)