dimecres, 2 de febrer del 2011

Temporada de socials

Ja per fi vaig poder correr amb el meu nou equip, va ser el diumenge a la cursa social de Tarragona, organitzada pel CC Campo Claro. Recorregut dur de 83 km amb 140 participants i el port de la Teixeta i el de la Batalla pel mig. La prova es va fraccionar a la Teixeta com era d’esperar, jo allà no vaig poder aguantar el ritme i em vaig despenjar a mig port, però em vaig enganxar amb un tio que va fotre molt bon ritme i vam anar agafant gent fins arribar a coronar amb el segon grup. A partir d’aquí em vaig quedar al final del grup per recuperar una mica ja que havia desgastat molt. Tot lo demés sense cap transcendencia i entrada en meta a 8 minuts del primer, al lloc 50 aproximadament ja que no surto a la classificació i no puc saber el lloc exacte. En quant al meu company d’equip, el Manel Tevés es va veure implicat a una caiguda sense consequencies greus, però que es va quedar despenjat veient-se obligat a abandonar.

En quant als entrenos d’aquesta setmana ho tinc complicat, tota la setmana de curro a Espot i només una mica de temps a la tarde-nit per fer rodillo i passar la setmana com pugui. I dissabte comença la Xallenge de La Canonja, on si puc hi seré a la sortida per continuar agafant ritme  de cursa.

1 comentari:

JORDI ha dit...

Molta sort a la Canonja !!

ja es podia enrollar "EL GORDACO" jejeje

fins aviat..