dilluns, 14 de febrer del 2011

1ª Caiguda de la temporada

Ja fa dies que no actualitzava, i ho faig de la pitjor manera possible. Els últims 10 dies tot ha anat bastant bé, entrenant lo que he pogut, cursa dissabte de la setmana passada acabant al pilot i aquest setmana 2 curses, dissabte era un recorregut bastant plà de 75 km, on vam fer una mitja de 45 km/h (aquesta gent vola). I ahir diumenge cursa a Tortosa de 65 km, amb 2 portets i acabada en alt amb rampes de fins al 20%. Era dia de provar com repureraven les cames després de correr el dia abans, i les senssacions no podien ser millors, vaig intentar colarme a una escapada sense èxit i després a les pujades, la primera em va costar una mica agafar el ritme, però poc a poc em vaig anar troban’t bé i vaig remontar posicions fins arribar a la part davantera del pilot, esperant que hi hagués un tall per poder marxar amb un grup reduit, però no es va produir el tall. Al 2on port del dia es on va venir la desgràcia, un noi em va tancar fent-me caure i perdre totes les opcions de fer un bon paper, em vaig aixecar i vaig poder continuar,acabant la cursa, però vaig acabar satisfet per com em vaig trobar i sabent que vaig agafant el puntIllo necessari de cara a pròximes curses. Sobre la caiguda tinc contusions i un petit problema muscular a la cama que espere que en pocs dies em permeti tornar a entrenar amb normalitat.

La nota positiva del dia va ser la victoria contundent del Marc, que es va passar per la pedra a tots els rusos, ENHORABONA!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Alvaro:

Bon dia, m'alegre que a poc a poc es trobes millor. Lo de la caiguda són gafes del oficio.

Bo, que vaja bé la setmana. Vicent

J.C.Alonso ha dit...

Hola neng. Te lo tengo dicho, no te caigas, que te vas a hacer daño. Tú corre, pero no te caigas.

Otra cosa.Ya hemos vuelto de Venecia. Si quieres ver alguno safotillo he colgado unas cuantas en el blog y la Isa en el Féisbuc.
Otra cosa, agárrate.
Me han despedido.
Si quieres nos vemos el domingo y comentamos la movida.
¿A las 8:00 en l'Antigualla?