dijous, 12 de març del 2009

Seguim amb btt

Ja feia quasi 2 setmanes que no sortia, però no m'ha afectat i he pogut rodar al mateix ritme del dies anteriors. He fet la ruta que acostume a fer últimament direcció Orcau per Suterranya, i tot ha anat bé, la llàstima que no tenia gaire temps i només he fet 1h27', 30 km a 167 ppm. El pols m'ha sortit altísim, però ja anirà baixant comforme vagi entrenat.
Avui he rebut noticies de la comanda que tinc pendent de les peces que em falten de la Kabrona, es retrasarà una mica perque les falta un component que de 2 a 5 dies o enviaran. Es un rotllo que es retrasi tant, però al menys aquestos alemanys es preocupen, cosa que en altres botigues que ho vaig demanar em podria morir sentat espererant.
Ja falta menys pel canvi d'hora, i a partir d'aquí ja tindré més temps per sortir i que es preparin alguns que veig que no paren d'entrenar, alguns inclús me'ls he trobat matí i tarde...

1 comentari:

sergi ha dit...

Ep , a mi també m'ha arribat noticies de que hi ha que surten matí i tarde!!!!Aquests any ho rebentareu tot!