dissabte, 20 de juny del 2009

Vaig entranant


Ja fa unes 2 setmanes que he començat a fer més entrenos, perque avanç feia un o dos a la setmana i prou. Des de la setmana passada ja porte uns quants entrenos a la meves cames com per exemple la sortida amb el club de diumenge passat a Vilamur, on vaig aguantar bastant bé, o la del dijous a Coll d'Ares amb el Mingo, amb pàjara inclosa. A falta de demà que anirem a Enviny-Olp porte en les 2 últimes setmanes 7 sortides i uns 450 km, que no es molt comparant amb altres anys però si aquesta temporada.
També donar la enhorabona a les participants del Pallars a la Quebrantahuesos amb molt bons temps per part de tots. L'única llàstima el dia que els ha fet, ja que els ha agafat algo de vent i els ha plogut una mica, cosa que ha fet que no es pugèssin fer millors temps. Així i tot objectiu complert per al David Riba amb 6h50' i molt bon temps pel Saül amb 6h46' aprox.

2 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Alavaro,
s'agraeixen els comentaris...
me n'alegro que puguis disposar d'algo més de temps per a poder-te planificar entrenaments... estic segur que la teva roda aviat serà de les que haurem de deixar marxar!
Ens veiem a l'asfalt!

Álvaro ha dit...

Per fi puc anar ja entrenar una mica més i aquesta setmana ja m'han sortit un bon grapat de kms. A veure si coincidim en algun entreno o marxa i us dono guerra que les meves cames ja comencen a funcionar