diumenge, 11 d’abril del 2010

BUSCANT AL LÍMIT

Pujada Monllobar des de P_de_montanyana

Cap de setmana molt ben aprofitat. Amb els pocs kilòmetres que porte i la poca forma que tenia me la vaig jugar el dissabte i vaig sortir amb el Mingo, l’Àlex i el Joan a fer el tom de Balaguer, seria una prova de foc per veure a quin nivell podia estar per encarar les pròximes setmanes. Ja per començar surto 5 minuts més tard que em fan pegar-me el primer calenton del matí, cosa que no estava previst perquè tenia que reservar les més forces possibles. Fins a Balaguer bé, a bon ritme i tots fen relleus. A la pujada de Camarasa cap a Fonllonga es on venia el més difícil; vaig aconseguir mantenir un bon ritme fins a falta de 1 km per coronar on ja les cames van començar a fallar. I ja lo que quedava fins a Tremp em vaig amagar a roda perquè anava ben justet. Prova de foc superada i comence a notar una gran millora en el meu rendiment.

En total 120 km en poc més de 4h30’

Avui sortida amb el club a Pont de Montanyana. Només començar el ritme ha estat intens i s’ha fet una selecció ràpida, jo he marxat amb els del davant i he tingut que fer una pujada a tope per aconseguir mig aguantar, però al final hem arribat 4 a dalt junts. La baixada també le fet a tope, així que ja havia fet 2 series avanç d’esmorçar. La tornada me le agafada la primera amb certa tranquilitat i només he apretat a la part més dura on he fet una serie de 2 kilòmetres a tope. I ja per rematar ens hem engrescat altra vegada baixant i hem fet una altra baixada a tope. He arribat mort però he aprofitat molt be el dia fent un entreno de molta qualitat i també m’ha servit per veure el meu estat de forma en aquest moments.