diumenge, 25 d’abril del 2010

Tralla, tralla i més tralla

Sortida a F_de_Meià3

A falta d’una setmana per la Pallaresa era l’última oportunitat que tenia per fer intensitat i així ho he fet tot el cap de setmana. Dissabte vaig quedar amb el Mingo, l’Eroles i el David R. per anar a fer el tom d’Enviny i Olp, encara que David ens va deixar a Sort. A la pujada a Enviny intensitat progresiva per acabar a tope i tornada cap a Tremp a relleus a ritme fort.

Avui encara no recuperat d’ahir sortida amb el club per anar a Figuerola de Meià, però vaja sortida. Avui hi havia ganes i ja des del principi s’ha portat un ritme fort, com a referència al cruce d’Àger portavem una mitja de 37 km/h. A partir del Zodiac un atac d’Eduardo i el Mingo m’han fet anar a remolc i a tope a fonllonga(181 ppm de mitja) per poder atrapa’ls. Després l’Eduardo i jo em baixat fins els tunels de Camarasa per fer un altre port mentre la gent esmorzava, aquesta vegada em pujat una mica més lents per culpa del cansament que arrastravem amb lo que portavem de dia. A la Baronia ens em tornat a acoplar al club i la tornada ha estat be, ritme troton per fer que tots aguantessin fins al menys Guardia i a partir de Palau canya fins a Tremp. Al final del dia una mitja de 29 km/h amb 2 ports, es a dir, he arribat mort a Tremp.

Avui s’ha demostrat que sortir amb el club no es anar a passetjar, i si no  pregunteu-li a Saül que ha sigut testic.