divendres, 20 d’agost del 2010

ENTRENOS PER ONIL

alcala de jucar

Des de fa varis dies estic d’estage al meu poble. Aquí continue amb la meva posta a punt fent bons entrenos com per exemple el d’avui. El plan era sortir a les 7 del matí cap a Alcalà del Júcar, dinar i tornar amb cotxes. Ens hem juntat 2 grupets, un de 4 que anavem més forts i que hem allargat la etapa i un altre grupet de 8 que anaven més poc a poc. Doncs la primera part era esmorzar a Almansa i arribar avanç que l’altre grup fent uns 20 km més, per tant a relleus i a falta de 10 km els hem agafat, arribant a l’esmorzar amb 90 km i quasi 32 de mitja. La segona part més del mateix, però fent un bucle de 10 km més que els altres amb port inclòs. Aquí hem agafat jo i l’Arias als altres 2 que se’ns havien escapat i després els he atacat marxant sol. A partir d’aquí me animat i he tirat fort durant uns 20 km agafant als altres i tenint que parar a un cruce per què no sabia cap a on hi havia que anar. poc a poc ens hem anat ajuntant uns quants i han arribat també els de la meva grupeta. Els últims kilòmetres anar fent fins a falta de 6 km que han començat els atacs, he pogut contra-atacar després de varis atacs dels “companys” i he aconseguit anar-me’n uns metres, i a partir d’aquí 4 km en baixada pedalant a FULL perquè no m’agafessin fins que he aconseguit aguantar i entrar al poble en solitari.

En total 168 km en 5h11’.

Resum: dia d’entreno de molta qualitat amb una gran part a ritme intens, una escapada en solitari a ritme molt intens i ràpid, i un final amb atacs a tope. Això m’ha donat molta confiança per lo que resta de temporada i de ser ambiciós de cara a objectius a curt termini.(llàstima que no sigui La Pallaresa ara)

Aviat ens veurem per Tremp