dilluns, 2 d’agost del 2010

STAGE ELEGANT A ANDORRA

Fa 8 dies em va sortir la oportunitat de fer un Stage a Andorra en alçada i no m’ho vaig pensar. Allà vam anar el X.Boneta, el Marc Vilanova i jo. M’esperava una bona tunda ja que ells estaven molt més forts que jo i anavem a fer molts fondos amb desnivell sense estar encara en massa bon estat, però no importava.

Simplement us resumeixo en un quadre el que em fet aquesta setmana, la més forta de m’ha vida:

 

DIA

KILÒMETRES

TEMPS

DESNIVELL

RUTA

27 de juliol 150 km 5h20’ 2500 m. Volta 3 Nacions + alt de Canillo
28 de juliol 150 km 6 h. 3265 m. Masella-Collada de Tosses-Guills Fontanera
29 de juliol 147 km. 5h11’ 3900 m. Pallhieres-Col de Pradel-Port d’Envalira
30 de juliol 70 km. 3h10’ 1330 m. Frontera Andorra-rotonda túnel Envalira
31 de juliol 194 km. 8h02’ 4735 m. Port d’Envalira des de Canillo-Ax 3 Donais-Plató de Baille-Port d’Envalira
1 d’agost 97 km. 4h15’ 3000 m. Coll d’Ordino des de Canillo-Port de Cabús-Estació d’Aronsal-Coll d’Ordino per La Massana
2 d’agost 73 km. 3h28’ 2000 m. Coll de Canòlich-Cortals d’Encamp

 

En resum,en aquests 7 dies he fet:

  • 881 km.
  • 35h26’ de temps efectiu
  • 20730 m. de desnivell

 

Acabe molt content d’aquest stage perquè he millorat molt i també he tret moltes conclusions per poder aplicar en un futur. La veritat que m’esperava passar-ho més malament, però amb una mica de cap podem arribar a fer molt més del que ens penssem i així ha estat, inclús a l’etapa reina del dia 31 vaig arribar bastant sencer.

 

Alguna foto:

 

Foto0255

Foto0258

Foto0260

Ax Les Thermes al fons

 

Foto0262

 Quan repetim?????!!!!!!

2 comentaris:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Entenc que t'estas enfortint... de tota manera no t'adormis!
Celebro que hagis acabat content la setmana!

Álvaro ha dit...

Merci, la veritat que m'ha sentat molt bé la setmana. Probablement vagi a França el diumenge per fer la primera marxa seria de l'any i de pas probar-me. Si t'animes ja saps.