dimarts, 10 d’agost del 2010

Resultat marxa Barousse-Balés

diploma marxa Barousse_Bales0001

Diumenge passat vaig anar a fer aquesta marxa amb companyia de Saül, qui es va apuntar a última hora. Vam marxar dissabte per no matinar tant i poder agafar el dorsal amb tranquilitat. Ja diumenge a les 7.30h es donava la sortida, un recorregut de 158 km amb les principals ascensions al Col des Ares, port de Balés i port de Pyeresoude, i en quant al desnivell va sortir molt més del que deia l’organització, en total van sortir alrededor de 3000m.

Per començar el ritme ja va ser algo intens, la qual cosa fa fer que em costés una mica  posar-me a la part del davant del grup d’uns 150 participants. A partir del col des Ares el ritme fa ser frenètic, 3 del mateix equip es van posar a tirar i van anar caent gent com a mosques, jo i Saül patint vam aguantar el primer embite. A partir d’aquí ja no es va parar, quedant només uns 40 al grup, i al plà ens portaven a fila d’un arribant a vegades a anar a més de 50 km/h, i la aproximació al Balés brutal, cosa que va fer que en el primer kilòmetre de port es despengés Saúl i uns quants. Jo aguantava patint, i era normal, perquè els primers kilòmetres de port anavem a saco, només cal dir que a vegades anavem a 37km/h. Ja a la primera rampa dura jo ja em despenjo i agafe el meu ritme i els demés, excepte un parell desapareixen de seguit. A ritmillo poc a poc vaig passant alguna víctima pel camí i corone a dalt calcule que el 27 aprox. La pujada del Pyeresoude idem, sol al meu ritme vaig agafant a gent pel davant i corone amb un paio que anava bé baixant, però se m’en va una mica al avituallament i em toca fer una baixada camicace per agafar-lo, arribant quasi a 190 ppm i adelantant cotxes en plan formula 1(quant vaig patir però quant vaig disfrutar). Ja a baix el consegueixo agafar inextremis, i menys mal, perque el crack em va portar, junt amb els que anavem agafant pel camí, durant els 40 km que restaven a 40km/h, quina bèstia!!!!. el 95 % de l’estona va tirar ell i ens va portar a tots amb el ganxo, inclús un va petar.

En conclusió me trobat bé, de fons estic molt bé i només em falta una  mica de ritme de cursa, però pel que he entrenat puc estar més que satisfet del resultat.