dijous, 30 de desembre del 2010

Mitja part stage a Alacant

Ja fa una semana que estic per aquí baix, aprofitant per veure a la familia, amics, etc. Però lo realment important en aquest blog es la bici. Quan vaig vindre feia un fred de mil dimonis i pintaba la cosa bastant malament, i més després de decidir deixar el rodillo a Tremp. Però això va durar 2 dies, a partir d’ahí entrenar i entrenar. Tenia penssat fer avanç de fi d’any un entreno de 4 hores, i no sense dificultat o vaig aconseguir. Però no només un, sino que ja en he fet 2, alternant dies  curts amb dies llargs. En un total de 5 dies d’entreno porte 480 km i  17 hores.

Un altra cosa que em va quidrar la atenció es veure que dintre de 2 setmanes ja comencen les curses, així que ara si que no em puc adormir ni relaxar per poder arribar amb unes mínimes garanties d’acabar les primeres proves, i tot pendent d’entrar a un equip que espere es faci oficial en les pròxims dies.

1 comentari:

J.C.Alonso ha dit...

Hola neng, un saludazo y feliz año.