dimarts, 21 de desembre del 2010

Nova versió Carbonbike 2.0

Foto0290

Foto0293

Foto0294

Per fi tinc ja acabada i montada la nova versió de la bici, la Karbona ja ha passat a la història i ara serà aquesta la nova companya per les pròximes temporades. Un cuadro més adaptat a les meves mides i uns quants canvis de material i de geometria que espere siguin satisfactoris:

Primeres sensacions després de 2 hores rodant amb ella:

Me trobat una mica extrany durant tot el dia, algo normal perquè he canviat l’alçada del sillin i la llargada des d’el seient fins la potència.

El cuadro també es comporta diferent a la Karbona, aquest té menys slooping i es una mica més llarg, això a priori ha de donar millor rendiment a les baixades ja que fa que sigui una mica més estable i menys nerviosa. La resposta a la pedalada sembla també més directa, sobretot a la arrancada que es fa amb molta facilitat.

Com a novetat més destacada les manetes Sram, amb un sol botó per baixar i pujar. Al principi m’ha costat una mica adaptar-me, però poc a poc li he anat agafant el truquillo i sobretot per baixar pinyos es molt ràpid i més suau que Campagnolo; en canvi per pujar pinyons em quedo amb les manetes Campagnolo. També el suport de les mans es més ample, fent que sigui més segur i còmode estar agafat a la part de dalt del manillar.

El pes: la reducció ha estat considerable, ni més ni menys que 385 grams, quedan-se amb el pes total de 7,600 kg. Ara només falta canviar les rodes i podria aconseguir quedar-me amb un pes de 7,200 kg, vamos, lleugera lleugera.

Per ara com es pot comprobar està soso, sense pegatines. Això ja esta previst però m’esperaré una mica a veure si em surt algun patrocinador(jeje, si cuela, cuela).