dimarts, 4 d’agost del 2009

Càrrega d'entreno

Font de Boixols

La setmana passada em vaig dedicar a fer sortides en plà i no massa llargues per tornar a adaptar-me als entrenos, i aquesta està sent molt diferent. El cap de setmana ja em vaig donar canya amb el club. Ahir vaig anar a coll d'Àger, que no es massa lluny però vaig acabar fos degut a algun problema possiblemet de falta d'aliment.
Però avui ja ha canviat el cuento. Em notava canssat d'ahir, així que el ritme plantejat era anar fent sense patir massa. He anat a coll de Boixols i he continuat fins el km 45 i mitja volta.
Comforme han anat passant els kilòmetres me trobat millor, i encara que pujant no vaig massa ràpid, si que he portat un ritme alt que m'ha valgut per acabar el dia a una bona mitja de 29'3 km/h.
En total 90 km i 3h04'40"