dissabte, 29 d’agost del 2009

Sortides pirinenques

Port de Balés (lo que em va costar, uff!!)

Jo concentrat...

Pujada de Bales

Estat de l'asfalt del primer port

Pujada del Perigascou

El dijous em vaig animar per anar a França a fer un bon dia de ciclisme i com no, petar-me. La ruta escollida va ser sortida a Bossost, pujada al coll de Perigascou(o algo així), port de Bales i Portillon per la part francesa.
No vaig començar massa bé el dia amb varis incidents, el primer d'ells quan portava 6 km del primer port, molt bonic per cert, que va canviar l'asfalt i era ben dolent. Vaig continuar fins que al coronar després de 10 km me se va acabar l'asfalt. En principi tenia que continuar fins enllaçar amb el Mente, així que mitja volta i a baixar altra vegada tot el tram dolent, que com m'esperava vaig punxar. Ja no tenia més recanvis i a sobre la manxa no anava bé, la vaig desmontar i montar i vaig conseguir que anigués bé de nou. Així que sense càmares de repost me la vaig jugar a fer tota la ruta. El port de Balés impresionant, els primers 4-5 kilòmetres suaus, però de repent es fica dreta la carretera i 10km duríssims que si hagués portat un triple plat l'hagués agrait. Vaig pujar tota l'estona amb el 34-25 i justet. Per fi a dalt baixada i cap al portillón. Es dur però després de Bales no semblava tant. Només un tram que quasi tinc que fer eses i l'últim km, lo demés asequible.
En total 116 km, 5h27' i un 3000m de desnivell. El dia més llarg de la temporada en quant a temps i el més dur.

I avui he sortit de Gerri de la Sal per fer Bonaigua i enganxar amb els del club que també hi anaven, però des de la Guingeta d'Àneu. Em pensava que seria més dur, 20 km de pujada i un desnivell no massa fort. El que si que a fet que sigués dura el vent que bufava amb bastanta intensitat. A la tornada m'han acompanyat el Serra i el Joan Vilanova, encara que jo a Gerri he parat a agafar el cotxe i ells han continuat fins a Tremp.
En total 130 km i 4h30'. El dia més llarg de la temporada en quant a km.

2 comentaris:

ESTHER ha dit...

Feia temps que mirava la pàgina... Estàs fort!!
ESTHER

Álvaro ha dit...

Osti tu per ací!! Ací vaig ficant les meues aventures amb bike. De totes maneres aquest any no estic massa fort comparat amb els últims anys, però be, continue actiu que es lo més important