dilluns, 24 d’agost del 2009

SETMANA ESGOTADORA

Vaja setmana la que me currat, com ja havia dit tocava pencar per arribar lo millor posible al dia 5 de setembre. Excepte dilluns passat he entrenat cada dia fent entrenos de qualitat, un dia unes 3 hores, un altre 4h, un dia 2h de descans actiu..., així fins un total de 6 dies d'entreno, 20 hores pedalant i 550 km a les cames ha estat el resultat final.
El cap de setmana per rematar hem vaig ajuntar amb el Saül i un altre noi, el Josep, que es dedica a fer curses de muntanya a peu, i menos mal, perque ens va pelar als 2. Em vam fer patir molt i estic content d'aixó perque així vaig fer 2 entrenaments de molta qualitat, encara que no anava ni p'atrás de l'acumulat de tota la setmana.
Avui descans obligat per afrontar una altra setmana que es presenta dura.

1 comentari:

dedoctor.blogspot.com ha dit...

Molt bé kampeón,
ja se't trobava a faltar... estic convençut que pots afilar-te per donar guerra a La Pallaresa!