dijous, 26 de maig del 2011

Poc entreno, bons resultats

A vegades creiem que entrenant molt s’aconsegueixen millors resultats, i en el meu cas s’ha donat així en les temporades que porte fent ciclisme. Però aquest any algo ha canviat perquè amb molt menys entreno que altres anys l’estic assimilant molt millor. Ja a la pretenporada em vaig veure bastant fort i des de que he tornat a entrenar després de la caiguda he millorat molt ràpidament sense fer gran volum d’entrenament.  Un exemple es la pujada que vaig fer ahir a Pessonada, volia provar de fer una bona pujada però les males sensacions que tenia i la calor que feia va estar a punt de fer-me tirar enrere. Després de tenir que calentar més del previst vaig decidir fer la pujada però sense anar a buscar temps.  Als primers kilòmetres ja vaig veure que la velocitat que portava era alta i vaig decidir forçar una mica més per veure si baixava per primer cop de 20’.  Doncs si, 19’46” i axò que no tenia ni el millor dia de cames ni era el millor dia per la calor que feia. Vaig acabar molt satisfet veient que encara que entreni poc estic millorant dia a dia.