dilluns, 2 de maig del 2011

Sortida a Ortoneda

Molta feina aquesta setmana entre els últims preparatius per La Pallaresa, entrenar i alguna reparació, el que va fer qeu ni divendres ni dissabte pugués sortr a entrenar. Ahir diumenge ja per fi vaig poder sortir amb la Unió per anar a Ortoneda i poder fer un entreno en condicions, la idea era fer 3 o 4 hores, depenen de les ganes i la intensitat.

Cap a Pobla el ritme va ser fort, acompanyat de Drudis Tino i Lebrón amb algun atac pel mig que va fer que arrivessim a peu de port rebentats. La pujada ja me la vaig agafar amb més calma encara que no em sobrava gaire i vaig coronar amb Lebrón que està molt valent.

A l’hora d’esmorzar jo vaig continuar i vaig acompanyar cap a Tremp a Tino, Paco i el Roger que el dia abans habia fet les Carenes des de Pont de Suert, quin crack. Després tornada cap a Ortoneda a bon ritme a esperar que acabessin de fotres l’esmorzar.

Doncs tirem cap a Tremp i ja a Pobla tot trencat amb els Pitos i el Luque escapats i Lebrón, Mingo, Joan Vilanova i jo en persecució. Els agafem a Sant Joan de Vinyafrescal i en aquell moment salta el Joan i el Mingo que agafen uns bons metres, lo que provoca que darrere ens tinguem que organitzar per atrapals. La tonteria dura fins a peu de pujada del Camping on els atrapem i just aquí, como no, jo decideixo atacar i agafo uns metres, però com quedava la baixada de comportes i no tenia massa distància decideixo esperar als que venien en persecució. Ja a la pujada de Talarn no m’ho penso i torno a atacar des de baix, aguantan-me perfectament el Mingo, que marxem sols ja cap a Tremp.

En total em van sortir uns 80 km i 3h10’, suficient pel la intensitat que havia portat tot el dia.

Les cames comencen a funcionar, encara que pujan vaig una mica justet encara, poc a poc.

2 comentaris:

ambpala ha dit...

locooooo!!!!que no m'ajunto amb els pobres???però si estic amb numeros rojos!!!a vere si ens veien aviat i afina't que et veig gordo....

Marta ha dit...

bones!!
com que veig que hi ha apassionats del ciclisme i dels reptes, us deixo una proposta, a veure què us sembla!

www.terrademaquis.com
info@out.cat
http://www.youtube.com/user/wwwterrademaquiscom?blend=1&ob=5#p/u/0/6C9TgdP5cqg