dijous, 27 de març del 2008

26 de març

Ahir va estar un dia més de qualitat ja que el Marc tenia pujades a ritme intens. Vam decidir anar a fer la volta de Vilanova de Meià i ja en el primer port del dia, Comiols, van pujar a saco fent un molt bon temps, aunque jo em vaig despenjar del Marc arribant quasi un minut després d'ell. Vam baixar relaxats cap a Torrec on tornaven les rampes, rampes que arriben fins al 11% i durant molta estona va pujant al 7-8%. Doncs aqui tambés vam pujar ben fort arribant a dalt amb la llengua quasi arrastran. Una vegada a Vilanova de Meià vam fer una parada tècnica curta i acte seguit afrontariem el que seria l'ultim port del dia per mi, la pujada fins a Hostal Roig de 10 km. Com no també la vam pujar forts, no tant la primera part però si la 2ª, on vaig estar fent la goma aunque vaig conseguir arribar amb el Marc. Ja ben justets de forces aniriem ja cap a Tremp on poc avanç d'arribar ens va tocar posar-nos el xubasquero perque va començar a ploure i fer molt vent que costaba mantenir l'equilibre.Al final un bon dia per acabar la posta a punt per la volta al Maestrazgo d'aquest cap de setmana, on el Marc i jo passarem de ser companys d'entrenos a rivals...
Total: 98 km en 3h31', 1900 de desnivell i 157 de pols.

4 comentaris:

Alex. ha dit...

Companys o rivals, deixeu lo Pallars ben alt!!!!
Sort!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

El clima que fa per aki Tremp espero que no el faci alla baix!Sobretot això!

Álvaro ha dit...

Jo no sé si el podré deixar molt alt, estic agafant un refredat. A veure si aguente i no m'afecta massa per la cursa.

JORDI ha dit...

Bueno Cracks,a veure aquests entrenos de quality que heu fet si es veuen a la 'volta Electro' sembla una RAVE això,jejeje

Molta sort a tots 2,no us dono un petó perque no arribo,jejejeje