divendres, 28 de març del 2008

Dia de relax


Avui ha estat un dia de rodatge per el que m'espera el cap de setmana ja que està la Ronda del Maestrazgo amb 2 etapes bastant dures. La sortida ha estat acompanyada del Marc on em anat de tranquis i als repetxos apretavem una mica per soltar la carbonilla. A més a més el dia a acompanyat ja que per fi a fet bon dia acabant inclús amb caloreta. Pràcticament tot a punt pel cap de setmana i ja contaré quan torni que tal em m'ha anat. Aquí us deixo la foto de la portada del cartell.

3 comentaris:

Alex. ha dit...

Alvaro. El teu Cavall de Rodes te molt bona pinta, amb això no pots fallar, val???
Marc. La barba i la perilla no són aerodinàmiques i havíem quedat en que aquest cap de setmana SI!!!!!

Gaudiu del ambient, de la cursa, relaxeu-vos, feu-ho tot lo millor que pugeu.......i foteu-li collons, que sou del Pallars!!!!!! A tots els que us llegim ens faria il.lusió veu-ros triomfar!!!!!.....perquè dos bons ciclistes i millors persones us ho mereixeu!!!!

Una abraçada!!!!!


PD. Alvaro, ja sé que ets Valencià, però ets fill adoptiu del Pallars, oi?

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Alvaro, actualitza el blog!!
Moltes felicitats per els resultats al Maestrazgo, sobretot del segon dia!Ahir et vaig trucar 1000 cops!Ja m'explicaràs,ok!
Fins demà, doncs!
PD:Si veus el blog Alex, espero que hagis tingut un molt bon cap de setmana!

Alex. ha dit...

Alvaro: Congratulations for Maestrazgo's Race......con dos huevos!!
Marc: El meu cap de setmana xinoxano.......de bici, eh!!!. Volia haver fet l'última gran esquiada, però no!!!, rodillo i cavall. El proper cap, hauria de caminar....no deixaré de banda el Cavall.

Ànim a tots dos!!!!