dimecres, 19 de març del 2008

Al límit...

Avui m'han enganyat. La sortida del matí s'ha postpost per raons meteorològiques al vespre on hem sortit el Marc, Jordi i jo. Del dia tranquil que tenia que fer avui per repondre energies s'ha cambiat radicalment per un dia d'anar a rebentar, la culpa, el Marc que tenia dia a tope. Doncs res, era cuestió d'anar a roda fins on aguantés. La ruta escollida ha estat la volta dels Masos on li hem donat 3 voltes a un ritme infernal. Al principi he notat que no anava gairé bé per l'acumulament de kilòmetres que portava dels darrers dies i creia que em quedaria aviat, vaja, que tenia clar que em quedaria, però he tret tota la artilleria i gracies a le meva capacitat de sufriment he aconseguit aguantar, al límit, però he aguantat. El més perjudicat del dia ha estat el jordi, que als repetxos li costava seguir-nos fins que a la 2ª volta s'ha quedat. La mitja de velocitat d'aquestes 3 voltes ha estat de 35'5 km/h aproximadament, si es que el Marc està massa fort...
En resum un altre dia més de canya i ja van 3. Espere poder acabar la setmana amb els deures fets.
En total 111 km en 3h15' i 146 de pols.

11 comentaris:

JORDI ha dit...

Com m´agrada treure el fetge quan surto amb vosaltres,jeejeje ( Ei que no soc masoca! )

De veritat,encara que patim la ostia,es un plaer entrenar amb amics com el marc i tu.

P.S.- Tenies raò Alvaro,no hi ha res de curses per aquest cap de setmana,només hi ha una de mountain bike marathon de COPA CATALANA el disabte 23 que encara que podria anar,no aniré perque no em ve gens de gust.

A recuperar-vos,igual que jo ;)
Demà més !!!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Pues si Jordi, és un plaer patir amb la vostra companyia!La veritat, que disfruto moltíssim sempre que sortim junts.És el millor!
Demà sere jo qui no anirà ni amb rodes, prou feines tindre per llevar-me!
Fins demà amics!

Alex. ha dit...

Alvaro!!!, ets un crack, seguir al Marc deu ésser com seguir a un extraterrestre. Estic segur que us agraeix molt que sortiu amb ell, per que penso que el motiveu, és un esport molt dur, de lluita individual, i els amics li ho feu menys feixuc, estic segur!!!!
Anim!!!!

JORDI ha dit...

D´aixo res Alex,quan agafi el puntet que em falta no perdono a ningú... jejejejejeje

( MADE IN JORDI )


P.S Puta cafeina,encara no tinc son,jejeje

Alex. ha dit...

Jordi!!! ets un tio divertit, em recordes al Groucho.
No siguis mandrós i fes-te un bloc!!
Una abraçada!

Álvaro ha dit...

La veritat que si Alex, seguinr al Marc aquest any es tot un repte, però no tinc altre remei que aguantar-lo perque competirem junts i es "EL MEU RIVAL", jeje.
Jordi, i el BLOG....??????

Alex. ha dit...

Gracies Alvaro per la teva eficàcia!!!!
Aquesta tarda he fet 40 Km., de Ribera de Cardós a Àreu i tornada, feia vent, però aquí, fins i tot el vent és embolicat tot ell de silenci!
Jordi, et tenim rodejat, deixar de ronsejar i fes-te un bloc ja!!!!!

Álvaro ha dit...

De res, espere que hagis pogut parlar amb el Marc. El vent avui ha bufat amb força, però el pitjor de tot eren la quantitat de cotxes que pujen, hi ha que anar amb comte.

Alex. ha dit...

Aquests dies s'ha d'estar a la guait amb el transit!!! tot i que aquí dalt pocs cotxes, ja veurem demà.
Ànim amb el Cavall!!!
PD. Fins passat Setmana Santa no posaré YouTubes, aquí dalt Internet va molt poc a poc.

JORDI ha dit...

Bueno com no pareu de donar-me la llauna amb el blok,ja e aconseguit quina banda sonará posaré aixi que us deixo el link perque la escolteu mentres vaig fent...
Això de fer un blok si que es tot un repte ;)

Cuideu-vos tots que us vull veure
" in fine form "
Fins aviat !!!!!!

Ahh el link :

http://www.megaupload.com/?d=8FEEODZQ

Alex. ha dit...

Alvaro!!!! què tal la bici?
Jordi!!!! ja tens el bloc apunt?

Deu!