dimecres, 12 de març del 2008

Un altre dia intens

Avui me pogut escaquejar del treball ja que en principi no podia sortir, però al final ha estat un bon dia més d'intensitat. He anat cap a Boixols per continuar fent ports i he anat a un ritme fort, aunque no tenia les cames per molt, així i tot he acabat bastant bé acompanyat els últims 20 km del Marc, la pena es que no hagués pogut fer més kms. A més a més el dia ha acompanyat amb poc vent i bona temperatura.
En total 90 km en 3h11' i 1500m de desnivell .

4 comentaris:

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Quina sorpresa veure el teu blog!
Tot i això, ja sé els entrenos que fas cada dia, compii...jejje!
Demà em quedat a la Plaça de la Creu a les 12 amb el David Riba.Et va bé l'hora?
Faré en principi 2h1/2 que avui ja m'han fotut bronca per fer massa km!jejej!
Bueno compii, ara sol falta el Jordi amb el blog!jejej!

Álvaro ha dit...

Falta el Jordi i també el Xavi, a veure si s'animen. Normal que et fotin bronca, si fas més kms que un professional. Demà si no puc estar a les 12 ja et trucaré per enllaçar amb vosaltres.

Ampariues ha dit...

ITO!!!!....però que gandul!..el que fa la gent per no escriure emails.. :P bo aixi al menys et tindrem controlat;)...demà si ixes fes uns quants km per mi...cuidaet que ahir vaig fer 15 min de bicicleta.. :P 1b7 Ampariues

Álvaro ha dit...

Ei, que per fer aixó també hi ha que escriure i així em teniu controlat i jo vos tinc actualitzats.
Ens veiem