dimarts, 18 de març del 2008

Dia dur...

En tots els setits, perquè ha sigut dur tant en kilòmetres, com a duresa de la etapa, com per la climatològia.
Avui volia fer una altra animalada i fer una volta inedita per veure que tal era. Doncs he sortit direcció Montsec per pujar fins l'observatori.Ja començant les primeres rampes ja he vist que les cames no responien gaire, però com que avui no era dia de fer mitja doncs em donava igual anar més lent. Després d'estar pujant durant 1h40' (quin fart de pujar) he coronat el Montsec, he menjat una barreta i cap avall per l'altra banda direcció Ager, que deu ni do quines rampes hi han també. una vegada avall he anat direcció Balaguer pujant el port d'Àger. Aquí ja m'ha començat a fer bastant de vent cap a totes bandes, inclús hi havia moments que es feia perillós de les bandades que em donava. Al arribar a Balaguer he tirat cap a Camarasa per l'atajo, una estona de plà per afrontar el que seria l'últim port del dia, Fonllonga. Aquí el vent m'ha ajudat una mica però avanç de coronar he vist al fons com estava plovent, ja el que hem faltaba. Tenia la esperança de no mullar-me però no ha pogut ser, a falta de 20 km he entrat a la cortina d'aigua i me mullat una mica, res comparat amb el que vindria més endavant, perquè a falta de 7 km me s'ha posat tot en contra, el vent que ha girat i ara em donava de cara i una bona descàrrega d'aigua que m'ha deixat ben moll, vamos, estava xorrant quan he arribat a casa. I a més de fer 18ºc de temperatura m'ha baixat de cop a 10ºc. Sort que estava ja a prop de casa i aixó m'ha motivat.
Doncs un dia ben complet del que he aconseguit sorir viu, i demà més...
Total: 144 km, 5h37', 2450m de desnivell i 142 de pols.
Una foto del Montsec per la bana d'Àger, per aquí es per on he baixat. A dalt quan he coronat estava a uns 1550 metres d'altitud

4 comentaris:

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Quina setmaneta t'estas enmarcant eh!Jo avui rodillos i ja esta!
Demà, a les 9h30 et va bé?O voldràs recuperar?
Jordi vol quedar a les 15h30 per això...
Ja fare algo, si l temps ho permet!

Álvaro ha dit...

ok, quedem a les 9h30', ja farè el que pugui. Ja et contaré demà el dia tan entretingut que he passat

Alex. ha dit...

Alvaro, la foto molt bona, i la travessa, amb pluja inclosa, per explicar-le.
Que et vagi bé demà amb el Marc, ja aneu cap a l'est, cap a l'oest, cap al nord o cap al sud.
Una abraçada.

JORDI ha dit...

El Jordi us donará pel sac ara que se li han començat a despertar les cames,que ja era hora,jejejeje

Demá toca sortida de qualité aixi que ja sabeu que toca....a patir com cabrons !!!!

Cuidat Alvaro,una abraçada que tu si que te ho estas currant força be amb aquesta setmana tan dura.

A veure quants supervivents queden a les 15:30 ??? jejeje