dilluns, 4 de juliol del 2011

4rt dia. Frontera Asturies_león

Ruta: Pto. San Isidro-Pto. de las Señales. 121km. 4h25’. 2350m de desnivell.

Avui dia de resaca després del Angliru d’ahir, però no per això toca descans. Avui l’inici de la etapa la faria a Campo de Caso. El començament plà per escalfar fins a Pola de Laviana a mitja de 33’5km/h, bon escalfament. Aquí em desvio per afrontar un port que en principi no s’esperava massa dur, el port de La Colladona. El principi es molt suau guanyant altitud molt poc a poc, però als 4 km canvia el panorama i la pendent passa a ser del 6-8% continuat entre ombres i sol, així durant 6 ó 7 km.

pto_de_la_colladona

Ara tocaria descens i un altre tram de plà picant a munt per afrontar el plat fort del dia, el port de San Isidro. El port es d’uns 10km, pero durant els 16 km primers d’aproximació la carretera va picant amunt. Aquest port es carretera ampla, poc trànsit i bones vistes. El port es puja bastant bé sense rampes excesives, només a la part final arriba algun tram per sobre del 10%, 41 minuts tardo en pujar.

CIMG2553

Les cames ja comencen a resentir-se degut al fort ritme que he portat fins ara, però toca baixar i recuperar una mica. Arribo a La Puebla de Lillo, on carrego aigua i començo la última dificultat del dia, que be, dona aire de cara, lo que em faltava, uff!!, porte molta fatiga acumulada i la carretera es dolenta, molt botosa, sort que les rampes no son massa dures, entre el 4-6%. S’em fa etern però intento aguantar el ritme perquè si afluixo no arribo. Tardo uns 40’ a fer els 10km fins coronar, per fi!!!!

pto_de_las_señales

El meu estat ho diu tot…

Be, ara només em falta baixada i una mica de plà per finalitzar el dia, però vaja baixada, ple de forats, carretera rugosa, que ganes d’arribar. Per fi veig el poble on tinc el cotxe i em sento molt aliviat a més de trinxat.

Acabo el dia amb molta fatiga, pero demà toca descans per recuperar les cames. Després m’esperaran els 2 últims dies durs.

1 comentari:

Oriol March ha dit...

bufff no pares he! segur que quan tornis a casa arribaras amb un puntet bo de forma! A seguir disfrutant!