divendres, 4 d’abril del 2008

Aixó ja marxa!!!!!!!

Després de començar la setmana malament pel cansament que arrastrava, la estic acabant totalment al revés, amb unes sensacions que no havia tingut fins ara, em note molt millor, amb molta frescura i pujant molt lleuger. Més enrrere em queixava molt de que no anava ràpid i em costava trobar la forma, estava una mica baix de moral. Però després del Maestrazgo he pegat un canvi molt gran i l'entreno d'aquestos mesos ja comença a fer efecte i crec que pot ser un molt bon any.

Deixan't els meus pensaments l'entreno d'avui ha estat bé, amb la companyia del Marc(como no), i del Toni soldevila que a veure si s'anima i fa alguna marxa aviat. Primer he sortit sol fent un tram de Monllobar on me vist molt bé i després ja anant cap a Gerri amb ells. Jo com demà no he de correr a Sabadell he forçat una mica a la tornada amb el vent en contra, però sense pasar-me'n perque el diumenge si correrc, i espere trobar-me per fi amb el Marc en cursa.

Entre ahir i avui 140 km sense forçar gaire i preparat per intentar fer una bona cursa a Sabadell el diumenge, ja contaré.

Us deixe amb una altra foto del Maestrazgo,

estic per ahí a la dreta de la foto,