dilluns, 7 d’abril del 2008

Cursa de Sabadell...

Doncs poc que explicar, aquesta no la vaig poder acabar dintre de la classificació, aunque si la vaig fer fora de control perque en el km 50 aproximadament em vaig despenjar.
Era de 121 km i ja pràcticament de sortida picaba cap a dalt, i apartir del km 16 començava una pujada que arribaria quasi al 50. Doncs aqui es va ficar un ritme durísim en tota la pujada, va anar caent molta gent, fins que jo a falta de un kilòmetre per coronar ja no vaig aguantar el ritme i em vaig despenjar, quedan-me sense opcions de tornar a enllaçar, aunque si no hagués sigut per un error del cotxe de equip podria haver entrat al pilot i arribar molt més lluny. després al meu ritme junt amb 2 més vam acabar fent el recorregut.
En conclusió, em falta una mica encara però ja comence a trobar-me bé, i sobre tot reflexionar sobre aquesta cursa perque pense que deuria haver aguantat i crec que alguna cosa va fallar perque em vaig estar troban't bé la setmana passada.

6 comentaris:

Alex. ha dit...

Alvaro!!, segur que de la cursa en vas treure, com a mínim, experiència i això és molt important.
Diumenge al matí vaig veure, per la autopista, un cotxe del teu equip.
A seguir entrenant.......que això no pari!!!

Una abraçada!!!!

PD. I si aquesta setmana plou.....doncs rodillo!!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Eiiis Alvaro!
El millor de la sortida amb Xavi, les voltes pel passeig!!jajaj!
Aquesta tarde, em sembla q no podreu sortir...a no ser q us vulgueu mullar.
I per la cursa, no pateixis!
Ja parlem,ok!

JORDI ha dit...

No pateixis Alvaro,aquesta setmana ja ens posarem les piles,la merda es aquest temps que cada setmana pinta de una manera diferent pero ja trobarem el forat per entrenar-nos.
Cuidat i ánim que et veig valent !!

1 abraçada crack.

Álvaro ha dit...

Ja me quedat sense sortir avui,amb aquest temps passe, i de rodillo res de res Alex, que tinc un de rulos però no el gaste perque no m'agrada. Marc, a veure si podem sortir demà i fem un bon entreno

Alex. ha dit...

Alvaro, dale a los rulos que van de coña!!!!

ACTUALIZA EL BLOC, YA!!!!!

Ànim!!

JORDI ha dit...

Aquest Blog fa pudor de caducat,jejejejeje

Canvia la foto al menys ;)

Una abraçada crack.Cuidat !!