dissabte, 12 d’abril del 2008

Tornant a la normalitat

Després de decidir que no vaig a correr el diumenge per no trobar-me bé i de no haver entrenat gaire a causa del temps avui tocava intentar tornar a entrenar com cal. Doncs aixó he fet, me aixecat a l'hora que m'ha donat la gana i sense presa he esmorçat i he acabant sortint a les 12h passades direcció Coll de Nargó. Semblava que faria bon dia, al menys aqui a Tremp, per lo que he sortit amb no massa roba que ha fet que quan estava a la zona de muntanya hagi passat una mica de fred. La pujada de Faidella ha estat bé fent record de la temporada, però juny d'un bon estat de forma encara, després coll de Boisols i baixada cap a Coll de Nargó arribant amb una mitja bastant bona. Però la tornada anava a ser diferent. Com es costum a la tarde s'aixeca molt vent i m'ha agafat en contra, cosa que ha fet que es fes més dur els 16 km de port del Coll de Nargó fins coll de Boixols, tardan més de 52' en pujar-lo. Després era pràcticament tot baixada fin a Isona, i a partir d'aquí a remar fins a Tremp amb moments que anava bastant parat a causa del vent.


Ha sigut un bon entreno per tornar a agafar forma i confiança.


En total 119 km en 4h16', 2263m de desnivell i 159 de pols

Bucant he trobat aquesta foto, que segons posa, està per Boixols. Algú ho coneix?

5 comentaris:

Alex. ha dit...

Molt bé Alvaro, aviat podràs tornar-hi vent valent, segur!!!!.
La foto de les gorges és xula,xula!!!!, al estiu m'encanta banyar-me als llacs i el gorgs del Pirineu, amb l'aigua ben gelada.....millor.
Aviat t'has de posar fort com, dalt l'escenari, aquest!!!

Una abraçada!

Álvaro ha dit...

Molters gracies Alex. Aquestos llags petits no sabia que s'anomenaven gorgs. M'ha semblat curiós perque no sabia que per Boixols pugués haver aixó.

JORDI ha dit...

Em sembla que jo si que se on es això Alvaro,un cop fa 2 o 3 anys amb un amic de Tremp que es diu Toni,( ja en tenim un altre )ens vam anar a fer un barranc i era per aquesta zona i la foto em sona moltisim,era la primera vegada que feia un barranc i en ple mes d´agost que feia una calda que t´hi cagas,anaven tots en banyador ( al pur estil MACHOMEN ) i quin fred vaig pasar mare de deu,havia un puesto semblant a aquest de la foto que teniem que travesar nadant i vaig trigar prop de 20' en llençarme del tot i casi s´em talla la respiració,ara ja se quina sensació a de ser caure al mar al pol nord,bueno allá segur que si que et quedes sense respiració.Es una pasada de xulo aquell barranc i no es dificil de fer,un dia podriem quedar per fer-lo,es clar que mes endavant,no ara i ben preparats no en banyador com anavem aquella vegada.

Has fet un bon entreno marica,aixi m´agrada i a veure si aquesta setmana que ve,fa millor temps.
La marxa de cervera ja la explico al meu blog,sino no vegis quina parrafada que estic posant,jejeje

Una abraçada crack !!!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Hola a tots!Alvaro, Alex i Jordi!
Vec que heu tingut un bon cap de setmana, me'n alegro!
Aquesta setmana ja quedarem ok companys!
Una abra�ada per als 3!
Marc.

JORDI ha dit...

un altre abraçada per tu,t´estaré esperant amb el "53" a la bici,jejejejeje

Fins aviat cracks ;)