dimecres, 2 d’abril del 2008

Amb la Èlit...



Vaja sortideta la de avui quan en veig que venien avui el Xavi, el Toni i el Marc...vamos, la elite de Tremp. Només amb aquestos noms sabia que anava a presentar-se un dia molt mogut i dur i a sobre tocava dia de ports. Com jo avui tenia que estar aviat a casa em anat cap a Pont de Muntanyana per fer 2 ports en pocs kilómetres i al poc de començar el primer ja el Marc s'ha posat a tirar com un boig. Jo i el Toni ens em quedat una mica però manteniem la distancia, així una bona estona. Ja a falta d'uns 3 kilómetres el Marc a fotut més ritme i ha deixat clavat al Xavi, cosa que jo he aprofitat i ja anant sol le passat, coronant a dalt a uns 35-40 segons del Marc. Semblava que ja estava bastant recuperat, així que biaxada per recuperar, una mica de plà i tornada cap a Monllobat desde Pont de Muntanyana. Aqui s'ha començat suau però aviat la cosa s'ha posat interesant quan el Toni s'ha posat a tirar com un boig. Jo me quedat una mica i al rato Toni també fins que al descansillo em tornat a enganchar. Ja anavem els 4 i quan comença lo dur a falta de 3 km el Marc a marxat, jo le intentat seguir amb Toni una mica més endarrere i el Xavi...doncs a petat( ho sento Xavi, ho tenia que dir). Me trobat bé a les rampes dures conseguint agafar al Marc i a l'últim km he tirat fort per intentar deixar-me'l, i aunque no ho he aconseguit, per primer cop de la temporada le fet patir. A més he aconseguit fer el primer record de la temporada. Després ja cap a casa.
Aixó es l'altre dia a la Ronda del Maestrazgo


5 comentaris:

Marc Vilanova Marsà ha dit...

La sortida d'avui ha estat d'aquelles memorables!Aquelles que quan tornes a passar pels llocs, dius, uffff com estava patint aquí!
Cabron, m'has fet patir eh al tram final!
Aquests entrenos, 1 cop/setmana, obligatori fer-los!jeje!
Ja parlem!

Álvaro ha dit...

Jeje, no t'esperabes que es fes patir, però jo tampoc meu esperava. A partir d'ara ja saps que tens que contar amb mi i que estaré esperant el teu moment de debilitat per atacar, que ja m'has fet patir prou aquest hivern i ara em toca a mi, al menys pujant. Ah, he baixat el record en quasi un minut.

JORDI ha dit...

Bueno això d´un cop a la setmana que sigui a la tarda que jo tambè en vull,jejejejeje

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Pues també serà el meu NEW RECORD així!jejej!
Aquest any tenim d'anar com motos!jajaj!
Jordi, tranki, no te'n faltara a tú!jejej!

Alex. ha dit...

Cavall de Rodes!!!