dijous, 10 d’abril del 2008

Setmana nefasta...

Vaja desastre de setmana. Primer el dilluns per deixar l'entreno per la tarde ja no vaig poder sortir per la pluja. Dimarts entreno de 3 horetes amb el Marc sense anar molt fí. Dimecres un altre dia sense sortir per la pluja. I avui petada!!!!teniem series de pujada i no he aguantat ni la primera, m'ha agafat un baixó de rendiment que m'en he tingut que anar cap a casa i només he fet 50 km. Porte una setmana que em trobe bastant cansat i no sé per què, però espere que amb la analítica que me fet avui surti alguna cosa, perque aixó no es normal.
I demà ja veurem si puc soritr a la tarde perque treballe tot el matí, ja us contaré.

6 comentaris:

Alex. ha dit...

Alvaro, segur que l'analítica surt bé, en a tu, no et cal pas això!!!!
Ja es veu que mai plou a gust de tothom.

Canya!!!!

Anònim ha dit...

alvaro soc el toni soldevila trankil k akesta setmana a sigut nefasta per a molts pero tambe convenia k plogues i k plogui i trankil k tot es posara al lloc i ja veuras k tot pok a pok es posara al seu lloc si akesta setmana vas alguna cura espero k te vagi molt be a tu i al mark pk os o mereixeu i també pk podeu

aupa alvaro i ja veras k tot anira milloran i mes rapid de lo k et penses

desdeaki si cors aket finde t'animarem tots

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Alvaro, anima't!
L'Alex te raó, un bon Pharmaton t'anirà genial!
Ens veiem demà!

Álvaro ha dit...

Gracies pels ànims, la veritat que estic bastant desanimat aquesta setmana, però espere que es passe aviat aixó i torne a entrenar com cal.

JORDI ha dit...

Ahir t´estaba escribint i s´en va anar el missatge a cagar a la via i vaig tenir que reiniciar l´ordinador.
Aquest cap de setmana a fondo i no li dones mes voltes si no vas be que segur que necesites descansar perque deus sortir cansat i aixi acumulas cansanci,potser es això,el cos es una mica exigent de vegades.
Anim i a per tetas,que digui a per totes,jejeje

Una abraçada i cuidat !!!

Álvaro ha dit...

Al final he decidit no anar a la cursa per recuperar-me fisica i anímicament, perque segur que si vaig i no em surt bé encara em posaré pitjor. Així que el cap de setmana l'aprofitaré entrenant per aqui.