dimarts, 1 d’abril del 2008

Molt cansat...

Després de no sortir ahir pel cansament que arrastraba del cap de setmana i el mal de cap i de gola, avui si he sortit, aunque encara estaba pàcticament igual. Inclús he anat al metge aquesta tarde. Doncs he anat amb el Marc que tenia series però ja notaba jo que les cames avui no anaven i a la primera serie de 12 km no he aguantat ni 3 km. La segon serie le aguantada a falta de 1 kilòmetre que me despenjat, però estaba patint tant que l'última he decidit no fer-la i anar tranquil. Després em seguit rodant els 2 però jo anava com si portés una pàjara, no anava ni "patràs". La intenció d'avui era salvar el dia i m'han sortit quasi 3 hores. Espere demà estar millor.

Us deixe una foto de la baixada frenètica del Alto de la Arteseaga a la marxa de Miguel Indurain l'any 2006. Aquest i jo intentavem entrar a un grup que hi havia al davant i ho vam aconseguir. Com vaig disfrutar a aquesta baixada.

6 comentaris:

JORDI ha dit...

T´han deixat esgotat Alvaro,això no pot ser !!
Jo que volia sortir amb tu a rodar fort,em sembla que tindrem que anar de trankis i mes si vas a correr el disabte,bueno ja em diras algo.
Recuperat i prente vitamines o algo.
Fins aviat,una abraçada crack

Alex. ha dit...

Val més que et recuperis bé per tornar a entrenar de valent. Moltes felicitats pel Maestrazgo, Alvaro!!!!!!

Una abraçada!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Alvaro!
Tranquil, amb 2-3 dies de recuperació tornaràs a estar de nou a tope!L'imp es recuperar bé i després ja tornaraàs a entrenar amb força!
Fins demà!

Álvaro ha dit...

Molt bé alex, d'on has tret la foto perque mira que he buscat i no he trobat res. Jordi tranauil que pel dijous estaré recuperat i podrem entrenar fort

JORDI ha dit...

Estic molt " tranauil" jjejeje

fins dijous llavors,cuidat !!!

Alex. ha dit...

Aqui!!, penso que surts en alguna més.

Que et recuperis aviat.
Deu!!