diumenge, 13 d’abril del 2008

Sortideta amb la Unió...

Avui per primera vegada de la temporada tocava sortir amb la Unió per fer una bona ruta, el tom de Moncortés per Gerri. La idea després de parlar ahir amb el Xavi, que també ha vingut, era fer la volta aquesta i no parar a esmorzar per fer una mica més, i a sobre li hem anyadit una 2ª pujada a Peramea.
Doncs el dia ha començat tranquil cap a Pobla on a meitat de camí ja s'ha fet la primera selecció. Jo i el Xavi ens em quedat amb el grup del darrere per calentar cames, i a partir de Pobla ja ens em anat a buscar als escapats. Em anat fent relleus, però no em vist als del davant fins la pujada avanç de Gerri, i ja al començar la pujada els em agafat, alguns estaven parats al cotxe treien-se roba. La pujada de Peramea ha estat de bojos, el Xavi tirant a saco i jo intenta segui-lo, le agafat i em acabat la pujada sprintant per fer un molt bons temps, 14'20" que està molt bé pensant que ja veniem forts des de Pobla. Després em tornat a baixar a Gerri i em fet una altra pujada més tranqui, aunque arribant a Montcortés em tornat a accelerar. Després em anat fins a Torre de Cabdella mentre els altres esmorzaven a ritme també intens.
A la tornada em sortit tots junts de la Pobleta començant ja a accelerar el ritme, fins que després de fer jo un relleu s'han escapat el Xavi amb el Luque i l'Albert. A partir d'aqui ha sigut ritme de caça seleccionant molt el grup, fins que ha falta d'uns 7 km per Tremp em agafat al Luque i l'Albert. El Xavi ha pogut amb nosaltres i ha arribat sol a Tremp, ell fos, però jo també ho he donat tot(aquesta me la aguarde!!!!!).
En definitiva un dia amb molta intensitat i un bon cap de setmana d'entreno.
En total 100 km en 3h35' aprox. i uns 1500 de desnivell.

2 comentaris:

JORDI ha dit...

ahi ahi donant-li canya de la bona.

Ja era hora que arribi un escapat i que no l´agafin,això es bona senyal,jjejejeje

ens veiem crack !!

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Bon cap de setmana Alvaro!
M'he equivocat i t'he deixat el comentari al dissabte.....
Estem en contacte!
Una abrazada!