dilluns, 14 d’abril del 2008

Sortideta amb el Xavi

Avui ha estat un dia de semi recuperació després del fort cap de setmana. Hem sortit el Xavi i jo i hem fet 50 km de plà, fent la volta dels masos i fins Figuerola després. Hem començat tranquis però a partir del repetxo de Vilamitjana me animat i he estat tirant amb força fins enllaçar amb la carretera que va a Figuerola. Aquí hem suavitzat una mica però aviat hem tornat a accelerar, i per rematar la tornada ha estat força animada amb un ritme bastant alt. Pels pocs kilòmetres que hem fet he acabat bastant tocat, sobretot he notat que els cuadriceps els tenia bastant tocats del cap de setmana.
Demà més

2 comentaris:

Marc Vilanova Marsà ha dit...

Recupera una mica!!
No tan apretar!jejej!
Jo avui entre una cosa i un altra, fare descans total em sembla.Tinc el temps just per entregar el treball de la UOC!I estic pels blogs...saps?jaja!

Alex. ha dit...

Alvaro, vigila amb el Toni Soldevila que ve per darrera fort!!!!
Cuidat.